Monday, May 16, 2011

Դեղին գույնով Մանանա




Էսօր շատ պատահական մտածեցի, որ որտեղ ասես ցուցահանդեսիս մասին չեն խոսացել, բացի իմ բլոգից :))))) համ էլ արդեն մի ամիս ա հարգելի պատճառներով չեմ թարմացրել բլոգս, խոսք եմ տալիս ուղղվել :))
հա, ինչ էի ասում...ուրեմն մայիսի 14-ին իմ անհատական ցուցահանդսն էր` 11 հատ գրաֆիկա, 8 հատ էլ վիտրաժ:
Շա~տ ուրախ էի, չնայած էնքան խառն էի, որ չէի հասկանում երբերմն, որ հիմա իմ ցուցահանդեսն ա, մարդիկ էլ էկել են իմ նկարները նայելու, հավատս չէր գալիս` ես արդեն ցուցահանդես ունեմ: Մի տարի առաջ ով կմտածեր նման բանի մասին, իսկ հիմա սա այլևս իրականութուն ա: Մտա նկարի աշխարհ ու ասեցի "բարև" :))) չգիտեմ ու դուր եկավ իմ բարևը, ում` ոչ, ամեն դեպքում, ես ինձ լավ եմ զգում, ու հուսով եմ դուք էլ` երբ նայում եք իմ նկարներին:))) Հա~, մեկ էլ, կյանքումս էսքան ծաղիկ չէի ստացել, ու~խ :DDDD

2 comments: