Thursday, August 25, 2011

վերնագիր


լինում է չի լինում մի հատ վերնագիր....
է~~~~հ... մի անգամ էլ անկեղծանամ, մեկ մեկ մտածում եմ, որ ինձանից բան դուրս չի գա, հետո մտածում եմ, որ ոնց էլ չլինի մի օր էրեխա կունենամ, ու ինքը ինձանից դուրս կգա (բա էլ ումից դուրս գա ))), էտ էլ եթե ունենամ էլի:
ու մեկ էլ չգիտեմ էն, ինչ որ զգում եմ էտ արդեն նոռմա ա դառնալու, ու ես միշտ սենց եմ զգալու, թե անցողիկ ա? Օ_օ տխուր կլինի, որ միշտ սենց զգամ... հետո մտածում եմ կսիրահարվեմ կանցնի, ուր ա, է~...
ուզում եմ մի տեղ լինեմ, սենց մեջտեղում չէ, կամ ընտեղ, կամ էլ ստեղ, կամ էլ լրիվ ուրիշ տեղ, բայց մի տեղ լինեմ էլի: Գիտեմ, միշտ սենց ա իմ մոտ, կանգնում ու հեռանկար եմ պատկերացնում ու բան չեմ տեսնում` դատարկություն, ու ինձ թվում ա, թե մենակ իմ մոտ ա տենց դատարկություն ու մթություն: Բայց ժամանակի հետ ինչ-որ բաներ են գալիս ու ինչ-որ բաներ են ստացվում, որ երբեք մտքովս չէր էլ անցնի, որ երբեք չեմ նախատեսել: Երանի էս անգամ էլ տենց մի բան լինի...
ուզում եմ երկու տեղ սովորեմ, մի տեղ էլ աշխատեմ ու սենց ամեն ինչ ստաբիլ լինի ու հանգիստ լինի ու աշուն լինի, անձրև գա, շարֆ կապեմ, բածինկա հագնեմ...նստեմ գրադարաններում, կամ էլ սրճարանում ու գիրք կարդամ, գնամ նկարչության, թատրոն, համերգի... մեկ էլ սիրահարվեմ...

No comments:

Post a Comment